När du valt snöskotermodell anpassas kategorier till att visa produkter som passar vald modell
Ordervillkor
Betalning
All betalning sker via Klarna. Här finns möjlighet till att betala senare, betala direkt samt dela upp betalningen. Du kan ta del av Klarnas villkor här. Vid frågor gällande betalning, vänligen kontakta Klarnas kundtjänst på webben eller via appen.
Leveransvillkor
Alla beställningar skickas med Postnord.
Fraktkostnad 29 kr (inom Sveriges gränser)
Ej uthämtade beställningar debiteras med 59 kr som dras på återbetalningen.
Leveranstiden på varor som finns i lager (vårt lager ligger i Stockholm) är ca 1-4 arbetsdagar inom Sveriges gränser.
Ångerrätt/Reklamation
Ångerrätten är fjorton (14) dagar från det att ni mottagit era beställda varor.
Efter att ni meddelat oss om att ni önskar returnera en vara, så måste varan skickas till oss inom 14 dagar.
Om inte varan eller förpackningen är i samma skick som när vi skickade dem, kommer returen inte godkännas, eller så kommer ett prisavdrag göras. OBS! Vi kan i fall då varan inte returneras i nyskick göra prisavdrag med upp till 100% av varans värde.
(Ändring av prisavgdaget vid ångerrätt kan komma att ändras då lagstiftningen fått färdiga riktlinjer för uträkning av värdeminskningen).
Garantier
På samtliga varor gäller av respektive fabrik tillämpad garanti. Eventuella reklamationer vidarebefordras i regel av oss till fabrikanten. För garantiärenden och reklamationer vänligen kontakta oss på info@twostroke.se
Återköp
Att lämna tillbaka en vara är möjligt om:
- Det ej gått mer än 14 dagar från det att du hämtade ut paketet hos utlämningsstället.
- Originalförpackningen finns kvar och är oskadad.
- Varan ej är använd (att prova passform på t.ex. en hjälm är givetvis ok).
- Varan ej är skadad
- Varan ej är modifierad av kunden, t.ex. lackerad eller monterad extrautrustning
- Varan är komplett
Är inte alla punkter ovan uppfyllda kommer returen ej godkännas, eller så kommer ett prisavdrag göras.
Kontakta oss på info@twostroke.se om du vill göra ett återköp. Glöm inte att skriva ditt ordernummer i mejlet.
Returer
Innan du returnerar en vara ska du kontakta oss på info@twostroke.se och meddela orsak till att du önskar göra en retur. Önskas fraktsedel för returen kan vi skicka en QR-kod via SMS eller på mejl mot prisavdrag på 59 kr på återbetalningen.
Alla returer skall skickas med Posten i av Posten godkänt emballage (förpackning). Blir returen godkänd kommer vi återbetala pengarna för varan till angivet konto.
För att åberopa att vara är felaktig (ang. transportskada, se nedan) skall kunden reklamera fel till TS Stockholm AB inom skälig tid efter det att felet upptäcktes. TS Stockholm AB avhjälper på egen bekostnad felet om det kan ske utan oskälig kostnad eller olägenhet för TS Stockholm AB. I övrigt hänvisas till konsumentköplagens bestämmelser.
Transportskada skall på ankomstdagen av leveransen anmälas till Postnord på telefon 020-232221 (för privatpersoner) och till TS Stockholm AB via e-post info@twostroke.se.